Iertare


Cum spuneam, ceea ce scriu eu, este inspirat de suferinta. Cand ma refer la poeziile mele, nu imi permit sa le numesc "opera mea", deoarece "opera inseamna mult. Prea mult pentru mine.


Iertare

In prag m-asteapta mama,

Iara eu nu iau seama.

In prag m-asteapta fata,

Dar ma gandesc la alta.


In casa este tata,

Dar nu pot uita pata

Ce i-am lasat-o pe obraz

Cand i-am facut mare necaz.


Lui eu multe i-am tainuit

Si tare mult l-am umilit.

Intru si zic cu voce tare:

"Tata, imi cer iertare!"


joi, 28 aprilie 2011 la 23:53

2 Comments to "Iertare"

Posted by Anonim ( 10 decembrie 2011 la 17:46 )

Hmmm...o poezie foarte bine "construita"...putin trista...dar bucuria macar sa o gasesc in inima ta:X...bucuria ca esti o persoana foarte inteligenta si iubita:X

Nu as spune o persoana "foarte iubita. Mai degraba o persoana iubita mult. Cred ca intelegi. E o mare diferenta. :X

Trimiteți un comentariu

Va place? Nu va place? Lasati-va parerea AICI!